søndag 11. november 2007

I Afrika holde me hender. Å det føles heeilt naturlig. Spesielt når me går Street Walk om morningen å holde kollegene våres i hendene. Å bare for å toppa heile driten; fingrene må flettas inn i kverandre.. mmmm.. Best feeling Ever;)

Dette bildet begynte med fire personer. Misjonær Maria i nyinnkjøpt Afrikakjole (som egentlig brukes av gravide) og tri skjønne unger på benken. Så ende det opp litt mer kaotisk. Eller, dette bildet e egentlig isje så gale -men der e ennå fler unger som komme springane bak fotografen. Eg e litt usikker men eg tror kanskje dette e favoritthobbien dires..

5 kommentarer:

Lisbeth sa...

Det ER favoritthobbyen! Heilt ekstremt og umulig aa ta bra bilder ettersom alle hele tiden beveger naermere og naermere kamera, og i tillegg ogsaa flere og flere unger.

Anonym sa...

hehe. eg måtte le av det du skreiv og bildet der dokk går hånd i hånd. Eg hadde fått fnatt! Men d e jo løye åg. Og ungane e jo kjempeskjønne. Glede meg t å se alt der nede. Glede du det t å få besøk av oss? Håpe d, for eg tror d e ganske sikkert at me komme. elisabeth

Unknown sa...

Her e det gutt og jente som holde hender... det ser du vel ikkje så ofte..? Men det e kanskje annerledes når de e mzungujente.

Du må vel innrømme at de e artig og å ta bilda når alle vil være med. Klart det e slitsomt å få "ødelagt" de fine bildan man har regissert, men det hadde vært litt kjipt om ingen ville bli tatt bilde av og..

Ser ut som dokker e snill med ungan vårres, det e bra;)

Hilsen en lengtende Eivind.

Anonym sa...

Hei Maria!!
måtte bare skriva ein melding t deg å sei at eg tenke på deg!sendte ein mld på mobilen t dg og,men vettsje om du fekk an.. Virke kjempespennane der nere, tippe du lere masse!

Eg har drømt om deg to nette faktisk, hehe, drømte at du hadde fått ei frihelg fra afrika, så traff me tilfeldivis på kverandre i Amsterdam, hehe, vetsje kor eg fekk d fra, men d va gøy å ver me deg i drømmen vertfall ;)

Uansett, kos deg masse!!glede meg t å se bilder å snakka me deg når du komme hjem ;) så holde eg meg oppdatert på bloggen imens :)

Stoor klem fra Stine
(nr mitt e +47 932 50 866)

Anonym sa...

Vente spent på neste innlegg. Det e så gøy med noe nytt. Fine bilder.
Lage dokke noåge med ungane eller?, eg tenke på papibretting, tegning , maling o.l.
Er det noe du tenke at du trenge?
Perler til smykker o.l.
Du må sei ifra.
Det var lærermora vett du.
Klem fra mamma