søndag 23. september 2007

En liten oppvekker..

Eg må fortelle om noe som skjedde denne helga; -Me var i Kristiansand for å heie på Hald lagene på ein fotballcup. På kvelden va me byen å spiste, å begynte å snakka om ko "rasebevisste" folk i Norge va. Ville folk reagert vis ein afrikaner å ein norsk jenta va sammen..? Eg va sikker på at folk isje ville tenkt over det! Uansett, me testa; eg å Sammy va testkaniner, å di andre gikk litt bak.. Det va en ubehagelig opplevelse ska eg lova dokk! Folk stirra, pekte å gjorde grimaser, så eg blei flau på dires vegne.

7 kommentarer:

CK sa...

Heidu! Siden du isje har strøm, eller ei svare på meldingene så kan eg informera deg om at eg komme hjem fira dager ette du har reist.. Derfor eg har prøvd å få tag i deg, vil liksom snakka mens du fremdeles e i Norge.. ..Menmen.. Have a nice one!

Janki sa...

Halla!

Ganske kult! Koffor ikkje la det bli et fast forhold?

Etterhevrt vil nok folka i Kristiansand bli vant til det(viss dokke går der ofte).

Eirik sa...

Æsj. Folk er rare.

Men ja, ellers da?
Føler for å sette i gang litt aktivitet her i "Uganda Propaganda"-nettverket:)

Janki sa...

Uganda forever. No har du fått to comments from me.. sees

Lisbeth sa...

Gøy at dere testet det ut, men litt skuffende resultat kan du jo si. Nå har jeg kjøpt turiskort fra Norge som vi kan gi til dem der nede

Lisbeth sa...

Gøy at dere testet det ut, men litt skuffende resultat kan du jo si. Nå har jeg kjøpt turiskort fra Norge som vi kan gi til dem der nede

Anonym sa...

Maria!!
E æ så lei meg, skrev en lang kommentar til deg i går, før jeg skrev til de andre faktisk. Men noe har tydeligvis klikka!
Nå har jeg vært på avskjedsrunde til familie og venner! Og faktisk begynt å pakke litt, jeg gleder meg:)
Snakkes til onsdag kjære deg!
Kristin!